maker

Wednesday, March 9, 2011

DiArY

dear blog~

     weyh kalau kau suka aku untuk sje2 suka suki baik tak payah dan kau jgn perasan aku suka kau! kau saje wat aku sakit ati dowh kau ingat bila aku da break ngan kaw aku akan melutut merayu kat kau?! perasan lebeyh ko oke dgr .. skang kau da pindah sekolah jumpa awek len kan aku tak akan sesekali rindu kaw ! kau playboy suka dye ni ske dia tuwh pastu suka aku plak kasi bunga la ape la.. then last2 kau kasi surat aku da ade awek len ceyh! ckp la sendiri kat aku depan2 ni suh kwn aku jd posgirl kasi surat kau tuwh aku taj heran la kau ade kapel len ke awek len ke ape aku kesah skang look aku pown ade okey (ade ke??) bkn kau je ade jgn berlagak kau je ade awek dlm dunia neyh ! bla la lu kalau kau bca post neyh insaf la wey bape org gurl kau nk sakit kan ha?!

No comments:

Post a Comment